2017. szeptember 30., szombat

Feledi Project - Hat tánc - (2017) Nemzeti Táncszínház, Várkert Bazár

"Egy 2015. május 22.-i színházi este odasodort, hogy megnézzem a Feledi Project Psyché című előadását, 2016 szeptemberében. Egy évre rá,
a mai premiert már úgy néztem, hogy tudtam mi a különbség a (klasszikus) Balett-, a Limón-, a Graham-, és a Cunningham-technika között. (Persze, azért nem mindig ismerem fel a modern tánc iskolajegyeit, ez mégiscsak egy szakma!) Az azóta látott Feledi-produkciók hatására ma már nem húzódozom egy-egy kortárstánc előadás megtekintésétől. Mi több, ha azt a nevet hallom, hogy Anne Teresa de Keersmaeker, vagy Wayne McGregor, már nem bambán nézek. Vélhetően, meglennék e tudás nélkül is, de mégiscsak több lettem tőle, adott valamit. Nemcsak én változtam persze, hanem Feledi János és kis táncos truppja is. Feledi feljebb lépett. Biztos vagyok benne, hogy a tegnapi előadás a világ bármely színpadán sikert aratna."

Forrás: Iza,színházban járt


































Táncművészek - előadók: 
Hortobágyi Brigitta, Tóth Brigitta, Hoffman Luca, Kovács Eszter, Ádám Frigy, Erdélyi Zsombor, Feledi János
Zene: Oláh Dezső Trió / Oláh Dezső-zongora, Oláh Péter-bőgő, Pecek Lakatos András-dob
Látvány-jelmez: Matisz Gábor, Feledi János
Rendezés - koreográfia: Feledi János

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése