2017. június 14., szerda

Felnőtt tartalom

Minap honlapomon megosztottam néhány képet, amit egy workshop (fotóművész által vezetett stúdiófotózás) alkalmával készítettem. Annak rendje és módja szerint megszerkesztettem az oldalt és élesítettem a bejegyzést. Másnap szóltak ismerőseim: "Milyen felnőtt tartalmat posztolsz az oldaladon?" Értetlenül álltam/ültem a képernyő előtt. Gyanakodni kezdtem, hogy valaki kifigyelte a titkos gondolataimat és most nyilvános megszégyenítés következik. Gyorsan lefuttattam magamban az ellenőrzési eljárást, hogy milyen tisztátalan gondolatok foglalkoztattak a legutóbbi időkben. Megállapítottam, hogy semmi szégyellendő gondolat nem motoszkált bennem az utóbbi időben (sajnos, már azok is elkerülnek), tehát vállalhatom magam. Ekkor derült ki, hogy a művészi aktportfólióm kiverte a biztosítékot a honlapom üzemeltetőjénél és felnőtt tartalomnak minősítette az oldalaimat. Ennek következményeként, aki megosztotta a bejegyzésemet a közösségi csatornákon, eredményül ennyit láthatott: FELNŐTT TARTALOM. Ettől kezdve, senki nem látogatta a honlapomat, amit megbélyegzett a portálomnak helyet adó szolgáltató. Cselekvési tervet dolgoztam ki. Nyilatkozatot tettem a szolgáltatom felé:

1. törlöm a kifogásolt tartalmakat
2. nyilatkoztam, hogy soha az életben többet nem fogok még csak gondolni sem a felnőtt tartalmakra

Ezt követően a szolgáltató csapata egy hét múltán megszüntette a megbélyegzésemet, ám addigra elment a kedvem a szolgáltatómtól. Döntöttem és leváltottam a szolgáltatómat, a félelmet oly mélyen belém plántálták, hogy azóta még a gondolataimba sem engedem férkőzni a portfóliómat. 
Ma azonban megvilágosultam és elfojtott vágyaimat szabadjára engedve ismét posztolok formás alakot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése